Ha bejelölöd a csillag melletti négyzetet, akkor megjegyzem, és ha legközelebb jössz, rögtön ez az iskola fog megjelenni.
|
Pontvelem Okos ProgramKedves kőszegszerdahelyi diák! Regisztrálj,GYűjtsd az elemeket, Gazdálkodj a pontjaiddal,... Váltsd be őket szuper ajándékokra a Pontboltban! A PontVelem Okos Program egy országos program általános iskolás diákoknak és tanáraiknak, bevonva a diákok szüleit is. A program értékes ajándékokkal játékos formában ösztönöz a szelektív hulladékgyűjtésre, a pénzügyi tudatosságra és a fenntartható életmódra, miközben hangsúlyozza az egymást segítő karitatív tevékenységek fontosságát. Okosiskola Kupa 2015 A Világ Legnagyobb Tanórája kezdeményezést továbbgondolva Magyarországon meghirdetésre került az Okos Iskola Kupa, amely egy több fordulós tudáspróba verseny. A versenysorozat fővédnöke Czunyiné Dr. Bertalan Judit Államtitkár Asszony. A kupa a Minőségi Oktatást, mint az egyik Globális Célt tűzte a zászlajára. A fordulók felölelték a fenntarthatóság, környezetvédelem, sport és információs technológia témaköreit, illeszkedve a 21. század fontos kérdéseihez. A résztvevő diákok nemcsak naprakész tudással gyarapodtak, hanem csapatuknak, felkészítő tanáruknak és iskolájuknak is rendkívül értékes díjakat nyerhetnek! RÉSZTVEVŐK: Az Okos Iskola Kupán felső tagozatos általános iskolás diákok indulhattak 3 fős csapatokban, iskolánkból 3 csapat nevezett. A VERSENY MENETE: A verseny 3 online fordulóból és egy döntőből áll, ahova a 7 legjobb csapat jut be. A döntő neves zsűri előtt zajlik értékes díjakért. Iskolánk csapatai 3 fordulón vettek részt. Az ötödik osztályos tanulók szépen helytálltak.
1. forduló Témakör: A BOLYGÓ JÖVŐJE A Föld jövője mindannyiunk felelőssége, így mindenkinek fontos szerepe van az élőlények, a természeti környezet megőrzésében, a klímaváltozás vagy a környezetszennyezés csökkentésében. A verseny feladatai, tesztkérdései kapcsolódnak a matematikához,földrajzhoz, a természet világához, így egy kis biológia vagy fizika is felbukkan majd. A sikerhez szükséges lesz számolni, tippelni, mennyiséget becsülni és egy kis logika sem árt majd.
2. forduló Témakör: SPORT Az emberek már több ezer éve sportolnak, az ókori görögök pedig már olimpiákat is szerveztek, ma már a sport az egész világon a testedzést, a versenyzést és a szórakozást jelenti. A feladatok megoldása során kiderül, hogy ki mennyire ismeri jól a sportjátékokat, a szabályokat és természetesen lesznek számításos feladványok is.
3. forduló Témakör: INFORMATIKA A MINDENNAPOKBAN Az első mobiltelefon több mint 1 kg-ot nyomott és alig félórát bírta az akkumulátora. Azóta eltelt közel negyven év és ma már az élet minden területén jelen vannak a kommunikáció és az informatika eszközei. A feladatsor témája az informatikai és kommunikációs eszközök történetével és működésével foglalkozik. A sikerhez szükséges lesz számolni, tippelni, vagy akár a világhálón ügyesen keresni. |